vineri, 22 februarie 2013

FOTO,FILM ,PROIECTIE ...ALTE DIMENSIUNI

Mai demult am vazut ceva si mi-a placut. Fotografiatul filmatul si proiectia are o alta dimensiunein zilele noastre. A capatat o alta directie .Din cauza accesibilitatii fiecare are aparat de fotografiat, de filmat . Fiecare are laptop chiar si aparat de proiectie . Am vazut ca cineva le avea montat pe spate si umbla si proiecta pe pereti unde lipsea ceva . Dadea o alta valoare acelui zid , perete sau constructie . Dar astia sunt cei care imita , iar artistul adevarat este primul care da tonul. Ceilalti doar il urmeaza in cea ce a facut ... Acum in era tehnici avem multe posibilitati si putem sa cream multe , putem fi artisti. Graffiti a fost ceva simplu usor si prezinta riscuri. Nu imi place . Dar am incarcat ceva cu graffiti unde o constructie nu arata deloc si era fara ''suflet'' http://www.youtube.com/watch?v=vjT8vMMVCzo Am vazut ca i-au dat viata constructiei printr-un proiect artistic.Dupa ce gasesti o constructie si ii dai viata alegandu-ti tehnica creezi o lume ireala . Asa pot denumi si pe cei care in toiul noptii picteaza pe cladiri. cei care picteaza cu lumina, fac proiectii pe pereti . Deci ''picteaza cai verzi pe pereti'' In rest ce sa va mai spun? Experiente ... Nu mai spun nimic incarc doar filmuletzul...Merita vazut ...


Niciun comentariu: